Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики
Имидж предприятия как составная часть коммуникационной политики Image of enterprise as component part of communication politics |
|
Creator |
Побережна, М. П.
Побережная, М. П. Poberezhna, M. |
|
Subject |
імідж
комунікаційна політика інформація имидж коммуникационная политика информация image communication policy information |
|
Description |
Дедалі більшого значення набуває комунікаційна політика підприємства, яка спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії.
Все большее значение приобретает коммуникационная политика предприятия, направленная на информирование, убеждение, напоминание потребителям о товаре фирмы, поддержание его сбыта, а также создание положительного имиджа компании. More and more importance is the communication policy of the company, which aims to inform, persuade, a reminder to consumers about product firm support its sales and create a positive image company. |
|
Date |
2012-06-15T08:28:15Z
2012-06-15T08:28:15Z 2011 |
|
Identifier |
Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики : тези доповідей : VІІ міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку» / М. П. Побережна. - К.: НУХТ, 2011.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1553 |
|