Запис Детальніше

Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики
Имидж предприятия как составная часть коммуникационной политики
Image of enterprise as component part of communication politics
 
Creator Побережна, М. П.
Побережная, М. П.
Poberezhna, M.
 
Subject імідж
комунікаційна політика
інформація
имидж
коммуникационная политика
информация
image
communication policy
information
 
Description Дедалі більшого значення набуває комунікаційна політика підприємства, яка спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії.
Все большее значение приобретает коммуникационная политика предприятия, направленная на информирование, убеждение, напоминание потребителям о товаре фирмы, поддержание его сбыта, а также создание положительного имиджа
компании.
More and more importance is the communication policy of the company, which aims to inform, persuade, a reminder to consumers about product firm support its sales and create a positive image
company.
 
Date 2012-06-15T08:28:15Z
2012-06-15T08:28:15Z
2011
 
Identifier Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики : тези доповідей : VІІ міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку» / М. П. Побережна. - К.: НУХТ, 2011.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1553