Проблема та практика створення системи електронних навчально-методичних ресурсів навчальної дисципліни
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема та практика створення системи електронних навчально-методичних ресурсів навчальної дисципліни
Проблема и практика создания системы электронных учебно-методических ресурсов учебной дисциплины Problems and practice of creation of system of electronic educational methodical resources of a subject matter |
|
Creator |
Самсонов, В. В.
Самсонов, В. В. Samsonov, V. |
|
Subject |
Процес навчання, електронні засоби навчання, дистанційна підтримка навчання, заочна форма навчання, система електронних навчально-методичних ресурсів навчальної дисципліни.
Процесс обучения, электронные средства обучения, дистанционная поддержка обучения, заочная форма обучения, система электронных учебно-методических ресурсов учебной дисциплины. Training process, electronic tutorials, remote support of training, correspondence mode of study, system of electronic educational methodical resources of a subject matter. |
|
Description |
У статті розглянути підходи до створення системи електронних навчально-методичних ресурсів навчальної дисципліни як базової компоненти системи дистанційної підтримки заочної форми навчання у Національному університеті харчових технологій.
В статье рассмотреть подходы к созданию системы электронных учебно-методических ресурсов учебной дисциплины как базовой компоненты системы дистанционной поддержки заочной формы обучения в Национальном университете пищевых технологий. Approaches to creation of system of electronic educational methodical resources of a subject matter as base system components, remote supports of a correspondence mode of study in National University of food technologies are considered in this article. |
|
Publisher |
НУХТ
|
|
Date |
2012-06-15T09:10:49Z
2012-06-15T09:10:49Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці НУХТ
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1565 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№ 28;
|
|