Запис Детальніше

Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання
Методы ценового стимулирования сбыта и условия их использования
Methods of price sales and condition of using
 
Creator Цимбалюк, Л. Г.
Цимбалюк, Л. Г.
Tsymbalyuk, L.
Скригун, Н. П.
Скригун, Н. П.
Skrygun, N.
Семененко, К. Ю.
Семененко, К. Ю.
Semenenko, K.
 
Subject купонаж
купонаж
kuponazh
цінове стимулювання
пряме зниження цін
відстрочені можливості
ценовое стимулирование
прямое снижение цен
отсроченные возможности
price stimulation
direct price-cutting
deferred possibilities
 
Description Проведено аналіз існуючих методів цінового стимулювання збуту в сфері обігу на досвіді Франції. Показано можливість застосування окремих методів залежно від тактичної мети підприємства. Наведено основні нормативно-правові аспекти законодавчого забезпечення цінового стимулювання.
Проведен анализ существующих методов ценового стимулирования сбыта в сфере обращения на опыте Франции. Показана возможность применения отдельных методов в зависимости от тактической цели предприятия. Приведены основные нормативно правовые аспекты законодательного обеспечения ценового стимулирования.
Was analysis existent methods of price sales in the sphere of appeal promotion is conducted on experience of France. Possibility of application of separate methods is rotined depending on the tactical purpose of enterprise. The basic are resulted normatively legal aspects of the legislative providing of price stimulation.
 
Date 2012-06-25T12:49:40Z
2012-06-25T12:49:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Семененко, К. Ю. Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2011. - № 4 (16). - С. 137-140.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1807
 
Language other