Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання
Методы ценового стимулирования сбыта и условия их использования Methods of price sales and condition of using |
|
Creator |
Цимбалюк, Л. Г.
Цимбалюк, Л. Г. Tsymbalyuk, L. Скригун, Н. П. Скригун, Н. П. Skrygun, N. Семененко, К. Ю. Семененко, К. Ю. Semenenko, K. |
|
Subject |
купонаж
купонаж kuponazh цінове стимулювання пряме зниження цін відстрочені можливості ценовое стимулирование прямое снижение цен отсроченные возможности price stimulation direct price-cutting deferred possibilities |
|
Description |
Проведено аналіз існуючих методів цінового стимулювання збуту в сфері обігу на досвіді Франції. Показано можливість застосування окремих методів залежно від тактичної мети підприємства. Наведено основні нормативно-правові аспекти законодавчого забезпечення цінового стимулювання.
Проведен анализ существующих методов ценового стимулирования сбыта в сфере обращения на опыте Франции. Показана возможность применения отдельных методов в зависимости от тактической цели предприятия. Приведены основные нормативно правовые аспекты законодательного обеспечения ценового стимулирования. Was analysis existent methods of price sales in the sphere of appeal promotion is conducted on experience of France. Possibility of application of separate methods is rotined depending on the tactical purpose of enterprise. The basic are resulted normatively legal aspects of the legislative providing of price stimulation. |
|
Date |
2012-06-25T12:49:40Z
2012-06-25T12:49:40Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Семененко, К. Ю. Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2011. - № 4 (16). - С. 137-140.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1807 |
|
Language |
other
|
|