Запис Детальніше

Особливості формування ринку продовольства в умовах трансформації національної економіки

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування ринку продовольства в умовах трансформації національної економіки
Особенности формирования рынка продовольствия в условиях трансформации национальной экономики
Features of food market in the transformation of the national economy
 
Creator Кундєєва, Г. О.
Соломка, О. М.
Кундеева, Г. А.
Соломка, О. Н.
Kundeeva, G.
Solomka, O.
 
Subject державне регулювання ринкових відносин
купівельна спроможність населення
ринкова ціна
структура ринку
торгівельна політика держави (експорт і імпорт продуктів харчування)
государственное регулирование рыночных отношений
покупательная способность населения
рыночная цена
структура рынка
торговая политика государства (экспорт и импорт продуктов питания)
government regulation of market relations
purchasing power
market price
market structure
trade policy (export and import of food products)
 
Description Розглядаються особливості формування продовольчого ринку у зв’язку з трансформаційними змінами в економіки країни. Досліджено основні фактори, що визначають обсяги попиту та пропозиції товарів на продовольчому ринку: купівельна спроможність населення, ринкова ціна, структура ринку, торгівельна політика держави (експорт і імпорт продуктів харчування), державне регулювання ринкових відносин.
Рассматриваются особенности формирования продовольственного рынка в связи с трансформационными изменениями в экономике страны. Исследованы основные факторы, определяющие объемы спроса и предложения товаров на продовольственном рынке: покупательная способность населения, рыночная цена, структура рынка, торговая политика государства (экспорт и импорт продуктов питания), государственное регулирование рыночных отношений.
The features of formation of the food market due to the transformational changes in the economy. The main factors that determine the volume of demand and supply of goods in the food market: purchasing power, market price, market structure, trade policy (export and import of food products), government regulation of market relations.
 
Date 2012-09-12T09:27:56Z
2012-09-12T09:27:56Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Вісник ТНЕУ Тернопіль –2011. №5-1, С.128-140
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508
 
Language other
 
Relation №5-1;