Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація
Бренды и торговые марки: суть понять, функции, классификация Brands and trade marks are the concepts, features, and classification |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд
бренд brand торгова марка класифікація торговая марка классификация classification |
|
Description |
Дослідженно поняття „торгова марка” та „бренд”, проаналізовано спільні та відмінні характеристики, досліджено функції, розглянуто класифікацію.
Исследовано понятие «торговая марка» и «бренд», проанализировано общие и отличительные характеристики, рассмотрено функции и классификацию. Explorer the concept of brand and brand, analyze common and distinctive features, consider the function and classification. |
|
Date |
2012-09-19T08:12:21Z
2012-09-19T08:12:21Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
П’янкова, О. В. Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація / О. В. П’янкова // Аспекти соціально-економічного розвитку транзитивної економіки : кол. моногр. - Умань, 2012. - Ч. 2. - С. 204-214.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2737 |
|
Language |
other
|
|