Запис Детальніше

Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація
Бренды и торговые марки: суть понять, функции, классификация
Brands and trade marks are the concepts, features, and classification
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд
бренд
brand
торгова марка
класифікація
торговая марка
классификация
classification
 
Description Дослідженно поняття „торгова марка” та „бренд”, проаналізовано спільні та відмінні характеристики, досліджено функції, розглянуто класифікацію.
Исследовано понятие «торговая марка» и «бренд», проанализировано общие и отличительные характеристики, рассмотрено функции и классификацию.
Explorer the concept of brand and brand, analyze common and distinctive features, consider the function and classification.
 
Date 2012-09-19T08:12:21Z
2012-09-19T08:12:21Z
2012
 
Type Article
 
Identifier П’янкова, О. В. Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація / О. В. П’янкова // Аспекти соціально-економічного розвитку транзитивної економіки : кол. моногр. - Умань, 2012. - Ч. 2. - С. 204-214.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2737
 
Language other