Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
Элементы и этапы реализации организационно-экономического механизма управления брендом Еlements and stages of the organizational-economic mechanism of brand management |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд
бренд управління брендом організаційно-економічний механізм управление брендом организационно-экономический механізм brand brand management organizational and economic mechanism |
|
Description |
у статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.
в статье изучена необходимость разработки организационно-экономического механизма управления брендами предприятий пищевой промышленности. Выделено элементы и этапы реализации механизма управления брендами the article deals with the need to develop organizational and economic mechanism of the brands of the food industry. The elements and stages of implementation mechanism for managing brands. |
|
Date |
2012-09-19T08:18:18Z
2012-09-19T08:18:18Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
П’янкова, О. В. Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. - Вип. 29.- 2011.- C. 141-146.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2740 |
|
Language |
other
|
|