Запис Детальніше

Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
Элементы и этапы реализации организационно-экономического механизма управления брендом
Еlements and stages of the organizational-economic mechanism of brand management
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд
бренд
управління брендом
організаційно-економічний механізм
управление брендом
организационно-экономический механізм
brand
brand management
organizational and economic mechanism
 
Description у статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.
в статье изучена необходимость разработки организационно-экономического механизма управления брендами предприятий пищевой промышленности. Выделено элементы и этапы реализации механизма управления брендами
the article deals with the need to develop organizational and economic mechanism of the brands of the food industry. The elements and stages of implementation mechanism for managing brands.
 
Date 2012-09-19T08:18:18Z
2012-09-19T08:18:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier П’янкова, О. В. Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. - Вип. 29.- 2011.- C. 141-146.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2740
 
Language other