Запис Детальніше

Криза: загроза чи можливість для брендів?

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Криза: загроза чи можливість для брендів?
Кризис: угроза или возможность для брендов?
Сrisis: threat or opportunity for brands?
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд
бренд
brand
брендинг
криза
споживання
брендинг
кризис
потребление
branding
crisis
consumption
 
Description В статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.
В статье исследовано влияние кризисных явлений на развитие брендов продуктов питания и напитков, проанализированы изменения в потребительском поведении и отношении к брендам, выявлены основные тенденции корректировки брендовой структуры украинского рынка, рассмотрены антикризисные меры брендинга предприятий пищевой промышленности.
The paper investigates the impact of the crisis on the development of brands of food and beverages, reflects changes in consumer behavior and attitudes to brands, the basic trend adjustment brand structure of the Ukrainian market, branding is considered anti-crisis measures of the food industry.
 
Date 2012-09-19T09:03:07Z
2012-09-19T09:03:07Z
2011
 
Type Article
 
Identifier П’янкова, О. В. Криза: загроза чи можливість для брендів? / О. В. П’янкова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб-к наук.праць НАУ. - Вип.31. - К, 2011. - С. 185-189.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2745
 
Language other