Запис Детальніше

Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі
Основные этапы становления и развития брендинга в мире
The main stages in the development of branding in the world
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject еволюція, бренд, бредінг
эволюция, бренд, брендинг
evolution, brand, branding
 
Description В статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій бренда
В статье рассмотрена эволюция брендинга в мире, исследовано этимологию понятий, выделено периоды развития брендинга: от клеймения товаров до парадигмы лидерства бренда, проанализировано эволюцию функций бренда.
In article evolution branding in the world is considered, is investigated etymology of concepts, allocated the development periods branding: from a marking-off of the goods to a paradigm of leadership of a brand, it is analyzed evolution of functions of a brand.
 
Publisher Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету.
 
Date 2012-09-19T09:12:58Z
2012-09-19T09:12:58Z
2009
 
Type Article
 
Identifier П’янкова О.В. Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки: Вип.24.- Ч.1.- с.141-144
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747
 
Language other
 
Relation Серія: Економічні науки: Вип.24.- Ч.1.;