Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі
Основные этапы становления и развития брендинга в мире The main stages in the development of branding in the world |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
еволюція, бренд, бредінг
эволюция, бренд, брендинг evolution, brand, branding |
|
Description |
В статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій бренда
В статье рассмотрена эволюция брендинга в мире, исследовано этимологию понятий, выделено периоды развития брендинга: от клеймения товаров до парадигмы лидерства бренда, проанализировано эволюцию функций бренда. In article evolution branding in the world is considered, is investigated etymology of concepts, allocated the development periods branding: from a marking-off of the goods to a paradigm of leadership of a brand, it is analyzed evolution of functions of a brand. |
|
Publisher |
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету.
|
|
Date |
2012-09-19T09:12:58Z
2012-09-19T09:12:58Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
П’янкова О.В. Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки: Вип.24.- Ч.1.- с.141-144
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Серія: Економічні науки: Вип.24.- Ч.1.;
|
|