Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України
Оценка стоимости брендов предприятий пищевой промышленности Украины Тhe estimation of brands food industry of Ukraine |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
П’янкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд, оцінка брендів, методи оцінки, рейтинг
бренд, оценка брендов, методы оценки, рейтинг brand, estimation brands, methods of the estimation, rating |
|
Description |
В статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»
The article considered results of research about estimation of brands native agency, analysed position of company brands by food industry in «Rating of corporative brands» В статье представлены результаты исследований оценки брендов отечественными агентствами, проанализировано позиции брендов предприятий пищевой промышленности в «Рейтинге корпоративних брендов» |
|
Publisher |
Наукові праці НУХТ
|
|
Date |
2012-09-19T09:19:33Z
2012-09-19T09:19:33Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
П’янкова О.В. Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України // //Наукові праці НУХТ.-2010.-№36.-с.180-186
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№36;
|
|