Запис Детальніше

Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України
Оценка стоимости брендов предприятий пищевой промышленности Украины
Тhe estimation of brands food industry of Ukraine
 
Creator П’янкова, О. В.
П’янкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд, оцінка брендів, методи оцінки, рейтинг
бренд, оценка брендов, методы оценки, рейтинг
brand, estimation brands, methods of the estimation, rating
 
Description В статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»
The article considered results of research about estimation of brands native agency, analysed position of company brands by food industry in «Rating of corporative brands»
В статье представлены результаты исследований оценки брендов отечественными агентствами, проанализировано позиции брендов предприятий пищевой промышленности в «Рейтинге корпоративних брендов»
 
Publisher Наукові праці НУХТ
 
Date 2012-09-19T09:19:33Z
2012-09-19T09:19:33Z
2010
 
Type Article
 
Identifier П’янкова О.В. Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України // //Наукові праці НУХТ.-2010.-№36.-с.180-186
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749
 
Language other
 
Relation №36;