Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі
Современные методы оценки стоимости брендов в мире Мodern methods of the estimation of brands in world |
|
Creator |
Болотіна, І. М.
П’янкова, О. В. Болотина, И. М. Пьянкова, О. В. Bolotina, I. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд, оцінка брендів, методи оцінки
бренд, оценка брендов, методы оценки brand, estimation brands, methods of the estimation |
|
Description |
В статті розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці
В статье рассмотрено подходы к оценке брендов, преимущества и недостатки использования отдельных методов оценки, особенности использования на практике The article considered to estimation brands, advantage and defect of the use the methods of the estimation, particularities of the use in practice |
|
Publisher |
Наукові праці НУХТ
|
|
Date |
2012-09-19T09:31:16Z
2012-09-19T09:31:16Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Болотіна І.М., П’янкова О.В. Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі //Наукові праці НУХТ.-2010.-№35.-с.22-27
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№35;
|
|