Запис Детальніше

Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі
Современные методы оценки стоимости брендов в мире
Мodern methods of the estimation of brands in world
 
Creator Болотіна, І. М.
П’янкова, О. В.
Болотина, И. М.
Пьянкова, О. В.
Bolotina, I.
Pyankova, O.
 
Subject бренд, оцінка брендів, методи оцінки
бренд, оценка брендов, методы оценки
brand, estimation brands, methods of the estimation
 
Description В статті розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці
В статье рассмотрено подходы к оценке брендов, преимущества и недостатки использования отдельных методов оценки, особенности использования на практике
The article considered to estimation brands, advantage and defect of the use the methods of the estimation, particularities of the use in practice
 
Publisher Наукові праці НУХТ
 
Date 2012-09-19T09:31:16Z
2012-09-19T09:31:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Болотіна І.М., П’янкова О.В. Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі //Наукові праці НУХТ.-2010.-№35.-с.22-27
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
 
Language other
 
Relation №35;