Запис Детальніше

Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру
Торговая марка - инструмент конкурентной борьбы на национальном рынке сахара
Brand an instrument of competition in the national market for sugar
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд
торговая марка
trademarks
національний ринок
национальный рынок
national market
 
Description Розглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку
Рассмотрено особенности использования брендов как инструментов конкурентной борьбы на ринке
Consider the features of the use of brands as competitive tool
 
Date 2012-09-19T10:07:14Z
2012-09-19T10:07:14Z
2008
 
Type Article
 
Identifier П’янкова, О. В. Торговельна марка - як інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : міжнародна науково-практична конференція, НУХТ, березень, 2008.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2755
 
Language other