Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру
Торговая марка - инструмент конкурентной борьбы на национальном рынке сахара Brand an instrument of competition in the national market for sugar |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд
торговая марка trademarks національний ринок национальный рынок national market |
|
Description |
Розглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку
Рассмотрено особенности использования брендов как инструментов конкурентной борьбы на ринке Consider the features of the use of brands as competitive tool |
|
Date |
2012-09-19T10:07:14Z
2012-09-19T10:07:14Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
П’янкова, О. В. Торговельна марка - як інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : міжнародна науково-практична конференція, НУХТ, березень, 2008.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2755 |
|
Language |
other
|
|