Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем
Имя бренда - как элемент взаимоотношение с потребителем The brand name as part of the relationship with the consumer |
|
Creator |
П’янкова, О.В.
Пьянкова, О.В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд
бренд brand ім’я споживач имя потребитель name consumer |
|
Description |
Досліджено особливості імен брендів продуктів харчування
Исследовано особенности имен брендов продуктов питания The features of name brand foods |
|
Date |
2012-09-19T10:44:20Z
2012-09-19T10:44:20Z 2011 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем : матеріали ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції 20-21 січня 2011р. Актуальні питання сучасної економіки. / О. В. П’янкова - Умань, 2011. - Ч. 2. – С. 71-73.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2763 |
|
Language |
other
|
|