Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
Инструменты коммуникационного воздействия бренда на потребителя Tools communicative impact brand to the consumer |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд
інструменти комунікативного впливу споживач бренд инструменты коммуникационного воздействия потребитель brand tools communicative impact consumer |
|
Description |
Досліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
Исследовано инструменты коммуникационного воздействия бренда на потребителя Investigated the effects of brand communication tools on the consumer |
|
Date |
2012-09-19T11:00:06Z
2012-09-19T11:00:06Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
П’янкова, О. В. Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача // Управління сучасним підприємством : Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції 22-23 березня 2012р. - К. : НУХТ, 2012.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768 |
|
Language |
other
|
|