Запис Детальніше

Методичні підходи до аналізу конкурентів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до аналізу конкурентів
Методические подходы к анализу конкурентов
Approaches to analysis competitors
 
Creator Бєлова, Т. Г.
Белова, Т. Г.
Belova, T.
Шаповал, О. Ф.
Шаповал, Е. Ф.
Shapoval, O.
 
Subject реакція фірми на дії конкурентів
реакция фирмы на действия конкурентов
the company response to the actions of competitors
конкуренти
етапи аналізу конкурентів
цілі і наміри конкурентів
конкуренты
этапы анализа конкурентов
цели и намерения конкурентов
competitors
steps competitor analysis
goals and intentions of competitors
 
Description Розглянуто теоретичні підходи до аналізу конкурентів. Визначено мета аналізу конкурентів. Подано основні етапи аналізу конкурентів та їх характеристика. Доведено практична значимість запропонованого підходу.
Рассмотрены теоретические подходы к анализу конкурентов. Определена цель анализа конкурентов. Представлены основные этапы анализа конкурентов и их характеристика. Доказано практическая значимость предложенных подходов.
Theoretical approaches to the analysis of competitors. Defined objective analysis of the competition. The basic stages of the analysis of competitors and their characteristics. We prove the practical relevance of the proposed method.
 
Date 2012-09-27T09:32:08Z
2012-09-27T09:32:08Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до аналізу конкурентів / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – К.: Науково-дослідний економічний інститут, 2012. - № 6. С. 22-25.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3039
 
Language other