Методичні підходи до аналізу конкурентів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи до аналізу конкурентів
Методические подходы к анализу конкурентов Approaches to analysis competitors |
|
Creator |
Бєлова, Т. Г.
Белова, Т. Г. Belova, T. Шаповал, О. Ф. Шаповал, Е. Ф. Shapoval, O. |
|
Subject |
реакція фірми на дії конкурентів
реакция фирмы на действия конкурентов the company response to the actions of competitors конкуренти етапи аналізу конкурентів цілі і наміри конкурентів конкуренты этапы анализа конкурентов цели и намерения конкурентов competitors steps competitor analysis goals and intentions of competitors |
|
Description |
Розглянуто теоретичні підходи до аналізу конкурентів. Визначено мета аналізу конкурентів. Подано основні етапи аналізу конкурентів та їх характеристика. Доведено практична значимість запропонованого підходу.
Рассмотрены теоретические подходы к анализу конкурентов. Определена цель анализа конкурентов. Представлены основные этапы анализа конкурентов и их характеристика. Доказано практическая значимость предложенных подходов. Theoretical approaches to the analysis of competitors. Defined objective analysis of the competition. The basic stages of the analysis of competitors and their characteristics. We prove the practical relevance of the proposed method. |
|
Date |
2012-09-27T09:32:08Z
2012-09-27T09:32:08Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до аналізу конкурентів / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – К.: Науково-дослідний економічний інститут, 2012. - № 6. С. 22-25.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3039 |
|
Language |
other
|
|