Запис Детальніше

Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації
Основные методы и инструменты анализа маркетинговой информации
The methods and instruments anallyzing marketing information
 
Creator Васютинська, Ю.О.
Васютинска, Ю.О.
Vasyutinskaya, Y.
 
Subject Aналіз даних, програмні пакети, маркетингове дослідження,Vortex, SPSS, Statistica
Aнализ данных, программные пакеты, маркетинговые исследования,Vortex, SPSS, Statistica
Data analysis software packages, marketing research, Vortex, SPSS, Statistica
 
Description У статті описані основні методи збору та обробки інформації, отриманої при проведенні маркетингових досліджень. Визначено етапи обробки даних. Описано найбільш поширені програмні пакети, які використовуються для аналізу даних.
В статье описаны основные методы збора и обработки информации, полученной при проведении маркетингових исследований. Определены этапы обработки данных. Описаны наиболее распространенные программные пакеты, используемые для анализа данных.
The article describes the main methods of collecting and processing information obtained while conducting market research. The stages of data processing. The most common software packages used for data analysis.
 
Date 2012-02-28T16:06:45Z
2012-02-28T16:06:45Z
2012
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/359
 
Language other