Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації
Основные методы и инструменты анализа маркетинговой информации The methods and instruments anallyzing marketing information |
|
Creator |
Васютинська, Ю.О.
Васютинска, Ю.О. Vasyutinskaya, Y. |
|
Subject |
Aналіз даних, програмні пакети, маркетингове дослідження,Vortex, SPSS, Statistica
Aнализ данных, программные пакеты, маркетинговые исследования,Vortex, SPSS, Statistica Data analysis software packages, marketing research, Vortex, SPSS, Statistica |
|
Description |
У статті описані основні методи збору та обробки інформації, отриманої при проведенні маркетингових досліджень. Визначено етапи обробки даних. Описано найбільш поширені програмні пакети, які використовуються для аналізу даних.
В статье описаны основные методы збора и обработки информации, полученной при проведении маркетингових исследований. Определены этапы обработки данных. Описаны наиболее распространенные программные пакеты, используемые для анализа данных. The article describes the main methods of collecting and processing information obtained while conducting market research. The stages of data processing. The most common software packages used for data analysis. |
|
Date |
2012-02-28T16:06:45Z
2012-02-28T16:06:45Z 2012 |
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/359
|
|
Language |
other
|
|