Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів
Эмпирическое исследование психологических особенностей педагога-наставника ВУЗ как условия эффективной образовательной социализации студентов The Empirical Research of University Teacher-tutor’s Psychological Peculiarities as a Condition of Effective Educational Socialization of Students |
|
Creator |
Власова, О. І.
Власова, Е. И. Vlasova, E. Чугаєва, Н. Ю. Чугаева, Н. Ю. Chugaeva, N. |
|
Subject |
освітня соціалізація
образовательная социализация educational socialization наставництво студентів педагог-наставник психологічні якості педагога-наставника соціалізуюча взаємодія наставничество студентов педагог-наставник психологические качества педагога-наставника социализирующее взаимодействие tutorship of students teacher-tutor psychological qualities of teacher-tutor socializing co-operation |
|
Description |
У статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.
В статье обосновано, что образовательная социализация является основной функцией деятельности педагога-наставника. Представлены концептуальная модель психологических качеств эффективного педагога-наставника, которая воссоздает связи функций педагога-наставника в образовательном процессе с его психологическими особенностями, типология эффективных и неэффективных наставников, а также психологический портрет эталонного наставника, сконструированные по результатам эмпирического исследования. In the article іt is shown that the educational socialization of students is the leading goal of the university tutor’s activity. The conceptual model of psychological qualities of effective teacher-tutor that produces connections of the tutor’s functions in the educational process with his psychological features, the psychological typology of effective and ineffective tutors and the psychological portrait of a reference tutor, based on the results of empirical research, were established. |
|
Date |
2012-06-15T11:51:44Z
2012-06-15T11:51:44Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власова, О. І. Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів / О. І. Власова, Н. Ю. Чугаєва // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - 2010. - Т. 2. - Вип. 5.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1595 |
|
Language |
other
|
|