Запис Детальніше

Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів
Эмпирическое исследование психологических особенностей педагога-наставника ВУЗ как условия эффективной образовательной социализации студентов
The Empirical Research of University Teacher-tutor’s Psychological Peculiarities as a Condition of Effective Educational Socialization of Students
 
Creator Власова, О. І.
Власова, Е. И.
Vlasova, E.
Чугаєва, Н. Ю.
Чугаева, Н. Ю.
Chugaeva, N.
 
Subject освітня соціалізація
образовательная социализация
educational socialization
наставництво студентів
педагог-наставник
психологічні якості педагога-наставника
соціалізуюча взаємодія
наставничество студентов
педагог-наставник
психологические качества педагога-наставника
социализирующее взаимодействие
tutorship of students
teacher-tutor
psychological qualities of teacher-tutor
socializing co-operation
 
Description У статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.
В статье обосновано, что образовательная социализация является основной функцией деятельности педагога-наставника. Представлены концептуальная модель психологических качеств эффективного педагога-наставника, которая воссоздает связи функций педагога-наставника в образовательном процессе с его психологическими особенностями, типология эффективных и неэффективных наставников, а также психологический портрет эталонного наставника, сконструированные по результатам эмпирического исследования.
In the article іt is shown that the educational socialization of students is the leading goal of the university tutor’s activity. The conceptual model of psychological qualities of effective teacher-tutor that produces connections of the tutor’s functions in the educational process with his psychological features, the psychological typology of effective and ineffective tutors and the psychological portrait of a reference tutor, based on the results of empirical research, were established.
 
Date 2012-06-15T11:51:44Z
2012-06-15T11:51:44Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Власова, О. І. Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів / О. І. Власова, Н. Ю. Чугаєва // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - 2010. - Т. 2. - Вип. 5.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1595
 
Language other