Communicative and pragmatic characteristics of generalized-personal constructions
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Communicative and pragmatic characteristics of generalized-personal constructions
КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕЧЕНЬ УЗАГАЛЬНЕНОГО ЗМІСТУ |
|
Creator |
ЮРЧИШИН, Тетяна
|
|
Subject |
—
UDC 378y4(477) – 009 + 37.017 — УДК 378ю4(477) – 009 + 37.017 |
|
Description |
In the article “Communicative and pragmatic characteristics of generalized-personal constructions” author analyses this structures in the context of views of pragmatic linguistic. The analysis of utterances of the generalized content as speech acts is carried out. In the structure of complicated speech acts generalized-personal constructions are correlated with different basic speech acts (representatives, directives, expressives, comissives).
У статті “Комунікативно-прагматичні характеристики речень узагальне-ного змісту” представлено прагмалінгвістичний аналіз цих реченнєвих струк-тур. На рівні мовлення речення узагальненого змісту оформлюють вислов-лення, що узгоджуються з мовленнєвими актами, які не мають самостійного прагмалінгвістичного статусу. Це виявляється в їхньому функціонуванні у структурі складного мовленнєвого акту та участі в оформленні непрямих висловлень. З’ясовано, що у структурі складного акту висловлення узагаль-неного змісту корелюють з різноманітними базовими мовленнєвими актами (репрезентативами, директивами, експресивами, комісивами). Використання узагальнених конструкцій як засобів непрямої комунікації зумовлюється специфікою прагматичної ситуації та спричиняє відповідні комунікативні ефекти. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2012-10-16
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/2306
|
|
Source |
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. Збірник наукових праць; № 17 (2009); 30
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах.; № 17 (2009); 30 |
|
Language |
uk
|
|