Запис Детальніше

Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів
Учет расходов на рекламу в контексте международных и национальных стандартов
Accounting for expenditure on advertising in the context of international and national standards
 
Creator Жолнер, І. В.
Жолнер, І. В.
Zholner, I.
 
Subject облік витрат на рекламу
теорія агентських відносин
Міжнародні стандарти фінансової звітності
учет расходов на рекламу
теория агентских отношений
Международные стандарты финансовой отчетности
Аccounting of publicity expenses
theory of agency relations
International Financial Reporting Standards
 
Description Реклама – це важливий елемент економіки і один з основних інструментів ринку. Витрати на рекламу відіграють важливе значення, адже їх облік залишається надзвичайно актуальним питанням. Автором розглянуто особливості Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та вітчизняних П(С)БО та передбачає використання принципів консерватизму та об’єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що ґрунтується на теорії агентських відносин.
Реклама - это важный элемент экономики и один из основных инструментов рынка. Расходы на рекламу играют важное значение, ведь их учет остается чрезвычайно актуальным вопросом. Автором рассмотрены особенности международных стандартов финансовой отчетности (МСФО) и отечественных П (С) БУ и предполагает использование принципов консерватизма и объективности в бухгалтерском учете средств на рекламу, основанная на теории агентских отношений.
Advertising is the important element of economy and one of basic tools of the market. Publicity expensesare very importance, because its account remains pressing question. Especially sharply there is this problem in connection: are its actives to balance or expenses.
 
Date 2012-05-30T13:00:18Z
2012-05-30T13:00:18Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Національного університету харчових технологій №35, Київ. – НУХТ, 2010. – с. 89-94
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1130
 
Language other
 
Relation № 35;