Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів
Учет расходов на рекламу в контексте международных и национальных стандартов Accounting for expenditure on advertising in the context of international and national standards |
|
Creator |
Жолнер, І. В.
Жолнер, І. В. Zholner, I. |
|
Subject |
облік витрат на рекламу
теорія агентських відносин Міжнародні стандарти фінансової звітності учет расходов на рекламу теория агентских отношений Международные стандарты финансовой отчетности Аccounting of publicity expenses theory of agency relations International Financial Reporting Standards |
|
Description |
Реклама – це важливий елемент економіки і один з основних інструментів ринку. Витрати на рекламу відіграють важливе значення, адже їх облік залишається надзвичайно актуальним питанням. Автором розглянуто особливості Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та вітчизняних П(С)БО та передбачає використання принципів консерватизму та об’єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що ґрунтується на теорії агентських відносин.
Реклама - это важный элемент экономики и один из основных инструментов рынка. Расходы на рекламу играют важное значение, ведь их учет остается чрезвычайно актуальным вопросом. Автором рассмотрены особенности международных стандартов финансовой отчетности (МСФО) и отечественных П (С) БУ и предполагает использование принципов консерватизма и объективности в бухгалтерском учете средств на рекламу, основанная на теории агентских отношений. Advertising is the important element of economy and one of basic tools of the market. Publicity expensesare very importance, because its account remains pressing question. Especially sharply there is this problem in connection: are its actives to balance or expenses. |
|
Date |
2012-05-30T13:00:18Z
2012-05-30T13:00:18Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Національного університету харчових технологій №35, Київ. – НУХТ, 2010. – с. 89-94
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1130 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№ 35;
|
|