Реклама в комп'ютерних іграх як засіб просування товарів на сучасному ринку
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама в комп'ютерних іграх як засіб просування товарів на сучасному ринку
Реклама в компьютерных играх как средство продвижения товаров на современном рынке Advertising in computer games as a product promotion at modern market |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П. Skrygun, N. Бадещенкова, К. С. Бадещенкова, Е. С. Badeshchenkova, К. Зоренко, А. В. Зоренко, А. В. Zorenko, A. |
|
Subject |
Реклама, рекламування, комп’ютерні ігри, online-ігри, медіаносій.
Реклама, рекламирование, компьютерные игры, online-игры, медианоситель. Advertising, promoting, computer games, online-games, media. |
|
Description |
Досліджено та описано вплив реклами на споживачів у комп’ютерних іграх. Визначені основні аспекти, які мають найбільшу важливість при створенні реклами для комп’ютерних ігор. Уточнено основні положення, які мають стимулювати гравців у комп’ютерні ігри до купівлі окремої продукції. Встановлено переваги і недоліки розміщення реклами у комп’ютерних іграх та відмінності такого засобу просування товарів від традиційних засобів рекламування.
Исследовано и описано воздействие рекламы на потребителей в компьютерных играх. Определены основные аспекты, имеющие наибольшую важность при создании рекламы для компьютерных игр. Уточнены основные положения, которые должны стимулировать игроков в компьютерные игры к покупке отдельной продукции. Установлены преимущества и недостатки размещения рекламы в компьютерных играх и различия такого средства продвижения товаров от традиционных средств рекламы. It is explored and described the impact of advertising on consumers in computer games. It is determined the basic aspects which are the most important for making advertisements for computer games. It is clarified the main regulations that may encourage players in computer games to purchase separate products. It is established the advantages and disadvantages of advertising in computer games and variations of such means of product promotion from traditional means of advertising. |
|
Date |
2012-06-25T13:12:21Z
2012-06-25T13:12:21Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia»
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1810 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
№2 (47);
|
|