Класифікація маркетингових цінових стратегій
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація маркетингових цінових стратегій
Классификация маркетинговых ценовых стратегий The classification of the marketing price strategies |
|
Creator |
Кучинська, Д. В.
Кучинская, Д. В. Kuchynska, D. Скригун, Н. П. Скригун, Н. П. Skrygun, N. |
|
Subject |
цінова психологія
ценовая психология price psychology ціноутворення маркетингова цінова стратегія цінові лінії знижки цінова дискримінація ценообразование маркетинговая ценовая стратегия ценовые линии скидки ценовая дискриминация pricing marketing price strategy price lines discounts price discrimination |
|
Description |
Розглянуто сутність маркетингових цінових стратегій, розроблено класифікацію цінових стратегій та запропоновано рекомендації щодо їх вибору в конкретних ринкових ситуаціях.
Рассмотрена сущность маркетинговых ценовых стратегий, разработана классификация ценовых стратегий и предложены рекомендации по их выбору в конкретных рыночных ситуациях. The research outlines the core of the marketing price strategies on the modern markets. It is developed the classification of price strategies and recommendations for choosing some strategies in specific market situations. |
|
Date |
2012-06-25T13:27:21Z
2012-06-25T13:27:21Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кучинська, Д. В. Класифікація маркетингових цінових стратегій / Д. В. Кучинська, Н. П. Скригун // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 164-166.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1813 |
|
Language |
other
|
|