Запис Детальніше

Класифікація маркетингових цінових стратегій

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація маркетингових цінових стратегій
Классификация маркетинговых ценовых стратегий
The classification of the marketing price strategies
 
Creator Кучинська, Д. В.
Кучинская, Д. В.
Kuchynska, D.
Скригун, Н. П.
Скригун, Н. П.
Skrygun, N.
 
Subject цінова психологія
ценовая психология
price psychology
ціноутворення
маркетингова цінова стратегія
цінові лінії
знижки
цінова дискримінація
ценообразование
маркетинговая ценовая стратегия
ценовые линии
скидки
ценовая дискриминация
pricing
marketing price strategy
price lines
discounts
price discrimination
 
Description Розглянуто сутність маркетингових цінових стратегій, розроблено класифікацію цінових стратегій та запропоновано рекомендації щодо їх вибору в конкретних ринкових ситуаціях.
Рассмотрена сущность маркетинговых ценовых стратегий, разработана классификация ценовых стратегий и предложены рекомендации по их выбору в конкретных рыночных ситуациях.
The research outlines the core of the marketing price strategies on the modern markets. It is developed the classification of price strategies and recommendations for choosing some strategies in specific market situations.
 
Date 2012-06-25T13:27:21Z
2012-06-25T13:27:21Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кучинська, Д. В. Класифікація маркетингових цінових стратегій / Д. В. Кучинська, Н. П. Скригун // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 164-166.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1813
 
Language other