Сегментування ринку вугільної продукції як основа розробки ринкової стратегії шахти
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментування ринку вугільної продукції як основа розробки ринкової стратегії шахти
|
|
Creator |
Худолєй, О.Г.
Сердюк, О.С. |
|
Subject |
сегментування ринку
сегментирование рынка вугільна промисловість угольная промышленность |
|
Description |
З переходом до ринкових відносин перед керівниками підприємств, що добувають вугілля, виникають проблеми, рішення яких неможливо без знання основ ринкового механізму. Насамперед до цих проблем відносяться питання зв’язані з виробничо-збутовою діяльністю в умовах конкурентної боротьби. Конкуренти, як прямі так і потенційні, своїми діями впливають на прийняття стратегічних і тактичних рішень будь-якого вуглевидобувного підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29130 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-18T10:30:25Z
2012-10-18T10:30:25Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Худолєй, О.Г. Сегментування ринку вугільної продукції як основа розробки ринкової стратегії шахти [Текст] / О.Г. Худолєй, О.С. Сердюк // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 271-273.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29130 |
|
Language |
uk
|
|