Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства
|
|
Creator |
Шаша, О.І.
|
|
Subject |
іміджбілдінг
имиджбилдинг стейкхолдери підприємства стейкхолдеры предприятия |
|
Description |
Головним призначенням будь-якого підприємства є задоволення потреб зацікавлених у його діяльності соціальних груп (стейкхолдерів), до яких належать власники, персонал, клієнтура, постачальники, держава, громадськість та інші. Кожне підприємство взаємодіє зі зв’язаними з ним групами, що здійснюють внесок у підприємство, одержують від нього компенсацію (у різній формі) і тому знаходяться з ним у відносинах взаємозалежності. Одним з основних інструментів взаємодії підприємства з його стейкхолдерами є його імідж. Іміджбілдінг як процес формування іміджу підприємства останнім часом став одним з основних засобів та способів створення широкої позитивної відомості конкретного підприємства. Він представляє собою основну складову на шляху досягнення цілей, які підприємство намагається досягти: стати успішним, зайняти своє місце в суспільному житті тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-18T10:29:55Z
2012-10-18T10:29:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шаша, О.І. Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.І. Шаша // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 277-279.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129 |
|
Language |
uk
|
|