Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі
|
|
Creator |
Шеремет, М.В.
Котенко, А.М. Янчевська, О.В |
|
Subject |
маркетингове управління
маркетинговое управление автомобільний ринок автомобильный рынок |
|
Description |
Інтенсивний розвиток після кризових ринкових відносин, науково-технічні та глобалізаційні процеси зумовлюють появу нових поглядів на ринок і вимагають від підприємств гнучкості у прийняті управлінських рішень й адаптивності до умов, що склалися. Дієвим інструментом, що дозволяє підприємствам не лише ефективно адаптуватись до умов, що склались на ринку, а й не втрачати заплановані прибутки є впровадження маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29126 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-18T10:28:37Z
2012-10-18T10:28:37Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шеремет, М.В. Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі [Текст] / М.В. Шеремет, А.М. Котенко, О.В. Янчевська // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 286-288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29126 |
|
Language |
uk
|
|