Запис Детальніше

Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject управління інноваційною діяльністю
комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій
цільові групи споживачів
медіа-план
освітні послуги
ВНЗ
управление инновационной деятельностью
комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций
целевые группы потребителей
медиа-план
образовательные услуги
вуз
innovation management
complex of integrated marketing communications
target consumer groups
media plan
educational services
university
 
Description У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
В статье осуществлен анализ целевой аудитории специальности «УИД» СумГУ по географическому принципу, разработан комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций для её продвижения и предложен медиа-план.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
In this article target audience analysis of speciality “Management of Innovative Activity” of SSU by geographical principle is carried out, complex of integrated marketing communications for its promotion is proposed and media plan is offered.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
 
Publisher ТОВ "ВТД" Університетська книга"
 
Date 2012-10-18T10:07:41Z
2012-10-18T10:07:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 13-20.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
 
Language uk