Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Тимохіна, Яна Олександрівна Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
|
Subject |
управління інноваційною діяльністю
комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій цільові групи споживачів медіа-план освітні послуги ВНЗ управление инновационной деятельностью комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций целевые группы потребителей медиа-план образовательные услуги вуз innovation management complex of integrated marketing communications target consumer groups media plan educational services university |
|
Description |
У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 В статье осуществлен анализ целевой аудитории специальности «УИД» СумГУ по географическому принципу, разработан комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций для её продвижения и предложен медиа-план. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 In this article target audience analysis of speciality “Management of Innovative Activity” of SSU by geographical principle is carried out, complex of integrated marketing communications for its promotion is proposed and media plan is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД" Університетська книга"
|
|
Date |
2012-10-18T10:07:41Z
2012-10-18T10:07:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 13-20.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 |
|
Language |
uk
|
|