Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством
|
|
Creator |
Ібрагімов, Е.Е.
|
|
Subject |
моделювання
імітація покупка товар планування ринок моделирование имитация покупка товар планирование рынок |
|
Description |
У статті побудовано агентну імітаційну модель виведення на ринок кондитерських виробів нового продукту – шоколаду, що містить особливий антиоксидант, що успішно протидіє старінню організму. За допомогою комп’ютерної імітації визначено очікувану частку ринку при заданих параметрах моделі, рівні проникнення торговельної марки на ринок, повторних покупок та інтенсивності покупок.
В статье построена агентная имитационная модель вывода на рынок кондитерских изделий нового продукта – шоколада, который содержит особый антиоксидант, успешно противодействующий старению организма. С помощью компьютерной имитации определена ожидаемая доля рынка при заданных параметрах модели, уровня проникновения торговой марки на рынок, повторных покупок и интенсивности покупок. In article agent-based imitating model of outputting of new confectionery product– chocolate – to market is constructed (chocolate contains special antioxidant successfully counteracting organism ageing). With the help of computer imitation expected market share is defined (taking into account model’s set parametres, level of trade mark penetration on market, repeated purchases and purchases intensity. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД" Університетська книга"
|
|
Date |
2012-10-18T10:19:16Z
2012-10-18T10:19:16Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ібрагімов, Е.Е. Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством [Текст] / Е.Е. Ібрагімов // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 21-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29122 |
|
Language |
uk
|
|