Запис Детальніше

Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Sygyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетинговий канал
учасник маркетингового каналу
мотивація
стимулювання
метод стимулювання
маркетинговый канал
участник маркетингового канала
мотивация
стимулирование
метод стимулирования
маркетинговый канал
участник маркетингового канала
мотивация
стимулирование
метод стимулирования
marketing channel
participant of marketing channel
motivation
stimulation
method of stimulation
 
Description У статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
В статье определены участники маркетингового канала распределения продукции. Выделены отдельные варианты проведения стимулирования посредников производителем. Предложены этапы процесса стимулирования посредников в маркетинговом канале. Определены методы проведения стимулирования в маркетинговых каналах традиционной и инновационной продукции.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
In article participants of distribution marketing channel are defined. Variants of manufacturer stimulation carrying out are separated. Stages of stimulation process in marketing channel are offered. Methods of stimulation carrying out in marketing channels of traditional and innovative production are defined.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-10-18T10:40:41Z
2012-10-18T10:40:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 31-38.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
 
Language uk