Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств
|
|
Creator |
Шумейко, В.М.
|
|
Subject |
маркетинговий менеджмент
маркетинговый менеджмент стратегія розвитку стратегия развития переробне підприємство перерабатывающее предприятие |
|
Description |
Система управління підприємством на основі маркетингу, що отримала назву маркетингового менеджменту, передбачає орієнтацію діяльності підприємства на споживача і включає в себе проведення маркетингових досліджень, організацію збуту та його стимулювання, проведення рекламних кампаній, управління товарами і ціноутворення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29137 |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
Date |
2012-10-18T11:03:46Z
2012-10-18T11:03:46Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шумейко, В.М. Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств [Текст] / В.М. Шумейко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 295-297.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29137 |
|
Language |
uk
|
|