Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства
|
|
Creator |
Шведун, В.О.
|
|
Subject |
інноваційна стратегія
управління маркетинговою діяльністю перспективний розвиток підприємства оперативні рекомендації системний підхід инновационная стратегия управление маркетинговой деятельностью перспективное развитие предприятия оперативные рекомендации системный поход innovative strategy marketing activity management perspective enterprise’s development operative recommendations system approach |
|
Description |
У статті запропоновано інноваційну стратегію управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі узагальнення всіх доцільних варіантів його стратегічної та тактичної поведінки відповідно до результатів діагностики поточної ринкової позиції на визначений момент часу.
В статье предложена инновационная стратегия управления маркетинговой деятельностью предприятия на основе обобщения всех целесообразных вариантов его стратегического и тактического поведения в соответствии с результатами диагностики текущей рыночной позиции на определенный момент времени. In article innovative strategy of enterprise’s marketing activity management on basis of all expedient variants of its strategic and tactical behavior generalization according to results of current market position for certain moment of time diagnostics is offered. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-10-18T11:42:57Z
2012-10-18T11:42:57Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шведун, В.О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / В.О. Шведун // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 75-83.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142 |
|
Language |
uk
|
|