Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств
|
|
Creator |
Крепак, А. С.
|
|
Subject |
зовнішня рекламна кампанія
адресна програма охоплення цільової аудиторії частота контакту коефіцієнт щільності рекламних конструкцій наружная рекламная кампания адресная программа охват целевой аудитории частота контакта коэффициент плотности рекламных конструкций outdoor advertising campaign address program reach of target audience frequency of contact coefficient of outdoor advertising’s density |
|
Description |
У статті запропоновано методичні рекомендації обґрунтування мінімально необхідної кількості рекламних площин в адресній програмі результативної зовнішньої рекламної кампанії підприємства торгівлі.
В статье предложены методические рекомендации обоснования минимально необходимого количества рекламных поверхностей в адресной программе результативной наружной рекламной кампании торговых предприятий. In the article proposed methodical recommendations of substantiation minimum necessary quantity places’ in the effective outdoor advertising campaign’ address program of trade enterprises. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-10-18T11:53:58Z
2012-10-18T11:53:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крепак, А.С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 84-91.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143 |
|
Language |
uk
|
|