Запис Детальніше

Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств
 
Creator Крепак, А. С.
 
Subject зовнішня рекламна кампанія
адресна програма
охоплення цільової аудиторії
частота контакту
коефіцієнт щільності рекламних конструкцій
наружная рекламная кампания
адресная программа
охват целевой аудитории
частота контакта
коэффициент плотности рекламных конструкций
outdoor advertising campaign
address program
reach of target audience
frequency of contact
coefficient of outdoor advertising’s density
 
Description У статті запропоновано методичні рекомендації обґрунтування мінімально необхідної кількості рекламних площин в адресній програмі результативної зовнішньої рекламної кампанії підприємства торгівлі.
В статье предложены методические рекомендации обоснования минимально необходимого количества рекламных поверхностей в адресной программе результативной наружной рекламной кампании торговых предприятий.
In the article proposed methodical recommendations of substantiation minimum necessary quantity places’ in the effective outdoor advertising campaign’ address program of trade enterprises.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-10-18T11:53:58Z
2012-10-18T11:53:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Крепак, А.С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 84-91.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
 
Language uk