Вслухаючись у “невидимі струни”: “Intermezzo” М.Коцюбинського та “Два шуми” Г.Хоткевича
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вслухаючись у “невидимі струни”: “Intermezzo” М.Коцюбинського та “Два шуми” Г.Хоткевича
|
|
Creator |
Науменко, Н. В.
Науменко, Н. В. Naumenko, N. |
|
Subject |
імпресіонізм
рубіж століть творчість М.Коцюбинського творчість Г.Хоткевича мала проза порівняння |
|
Description |
Імпресіонізм як художня парадигма пізнання дійсності органічно притаманний українській літературі. Звернення до наукового визначення імпресіонізму та його стильових домінант дозволило по-новому поглянути на, здавалося б, добре вивчений твір української малої прози початку ХХ століття – “Intermezzo” М.Коцюбинського, і це становить плідний ґрунт для порівняння, зокрема з таким малодослідженим літературним явищем, як “Гірські акварелі” Г.Хоткевича. В обох письменників образно-звукові теми, які то доповнюють, то заперечують одна одну, всі разом поєднуються в прекрасну повнозвучну символічну картину, яка відбиває широкий спектр духовного життя людини й багатогранність буття взагалі.
|
|
Publisher |
Наукові праці Вінницького державного педагогічного університету
|
|
Date |
2012-04-23T07:10:28Z
2012-04-23T07:10:28Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
У зв'язку з утвердженням у сучасному українському літературознавстві думки про імпресіонізм як стильову домінанту прози Михайла Коцюбинського зростає інтерес до пізнання секретів творчої лабораторії митця, одним із яких є багата сенсуальна образність.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/961 |
|
Language |
uk_UK
|
|