Запис Детальніше

Вслухаючись у “невидимі струни”: “Intermezzo” М.Коцюбинського та “Два шуми” Г.Хоткевича

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вслухаючись у “невидимі струни”: “Intermezzo” М.Коцюбинського та “Два шуми” Г.Хоткевича
 
Creator Науменко, Н. В.
Науменко, Н. В.
Naumenko, N.
 
Subject імпресіонізм
рубіж століть
творчість М.Коцюбинського
творчість Г.Хоткевича
мала проза
порівняння
 
Description Імпресіонізм як художня парадигма пізнання дійсності органічно притаманний українській літературі. Звернення до наукового визначення імпресіонізму та його стильових домінант дозволило по-новому поглянути на, здавалося б, добре вивчений твір української малої прози початку ХХ століття – “Intermezzo” М.Коцюбинського, і це становить плідний ґрунт для порівняння, зокрема з таким малодослідженим літературним явищем, як “Гірські акварелі” Г.Хоткевича. В обох письменників образно-звукові теми, які то доповнюють, то заперечують одна одну, всі разом поєднуються в прекрасну повнозвучну символічну картину, яка відбиває широкий спектр духовного життя людини й багатогранність буття взагалі.
 
Publisher Наукові праці Вінницького державного педагогічного університету
 
Date 2012-04-23T07:10:28Z
2012-04-23T07:10:28Z
2005
 
Type Article
 
Identifier У зв'язку з утвердженням у сучасному українському літературознавстві думки про імпресіонізм як стильову домінанту прози Михайла Коцюбинського зростає інтерес до пізнання секретів творчої лабораторії митця, одним із яких є багата сенсуальна образність.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
 
Language uk_UK