Запис Детальніше

Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах
Мультимедийные технологии в процессе преподавания дисциплины «иностранный язык» в высших технических учебных заведениях
Multimedia technologies in the process of teaching the discipline “foreign language” at higher educational establishments
 
Creator Чередніченко, Г. А.
Чередниченко, Г. А.
Cherednichenko, G.
Шапран, Л. Ю.
Шапран, Л. Ю.
Shapran, L.
Куниця, Л. І.
Куница, Л. И.
Kunytsia, L.
 
Subject іноземна мова
иностранный язык
foreign language
мультимедійні технології
мультимедийные технологии
multimedia technologies
 
Description Стрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.
Стремительное социальное, экономическое и техническое развитие общества ставит новые задачи перед системой высшего образования. Оказывается недостаточным дать студенту определенную сумму знаний, которую можно заложить в стандарты, учебные пособия, и тому подобное. Необходимо развивать у студента самостоятельное, гибкое, вариативное, критическое мышление. Мультимедийные технологии - мощнейший источник познавательной активности студентов, развития их творческих способностей, интересов, умений и навыков и других интеллектуальных факторов.
Swift social, economic and technical development of the society sets new tasks before the system of higher education. It appears insufficient to give to a student the certain sum of knowledge, which can be put in standards, textbooks and others. It is necessary to develop independent, flexible, variant, critical thinking of a student. Multimedia technologies are the most powerful source of cognitive activity of students, they can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors.
 
Date 2012-04-26T12:08:05Z
2012-04-26T12:08:05Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Чередніченко, Г. А. Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Наукові записки, серія «Педагогіка»/ - Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2011. - № 4. - С. 134- 138.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1003
 
Language other