Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах
Мультимедийные технологии в процессе преподавания дисциплины «иностранный язык» в высших технических учебных заведениях Multimedia technologies in the process of teaching the discipline “foreign language” at higher educational establishments |
|
Creator |
Чередніченко, Г. А.
Чередниченко, Г. А. Cherednichenko, G. Шапран, Л. Ю. Шапран, Л. Ю. Shapran, L. Куниця, Л. І. Куница, Л. И. Kunytsia, L. |
|
Subject |
іноземна мова
иностранный язык foreign language мультимедійні технології мультимедийные технологии multimedia technologies |
|
Description |
Стрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.
Стремительное социальное, экономическое и техническое развитие общества ставит новые задачи перед системой высшего образования. Оказывается недостаточным дать студенту определенную сумму знаний, которую можно заложить в стандарты, учебные пособия, и тому подобное. Необходимо развивать у студента самостоятельное, гибкое, вариативное, критическое мышление. Мультимедийные технологии - мощнейший источник познавательной активности студентов, развития их творческих способностей, интересов, умений и навыков и других интеллектуальных факторов. Swift social, economic and technical development of the society sets new tasks before the system of higher education. It appears insufficient to give to a student the certain sum of knowledge, which can be put in standards, textbooks and others. It is necessary to develop independent, flexible, variant, critical thinking of a student. Multimedia technologies are the most powerful source of cognitive activity of students, they can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors. |
|
Date |
2012-04-26T12:08:05Z
2012-04-26T12:08:05Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чередніченко, Г. А. Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Наукові записки, серія «Педагогіка»/ - Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2011. - № 4. - С. 134- 138.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1003 |
|
Language |
other
|
|