Запис Детальніше

Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
 
Subject територіальний екопродукт
маркетингова привабливість території
сталий розвиток
SWOT-аналіз
фактор достатності ресурсів
фактор життєвого рівня населення
інвестиційний фактор
інноваційний фактор
екологічний фактор
позиціювання
індекс людського розвитку
валовий регіональний продукт
территориальный экопродукт
маркетинговая привлекательность территории
устойчивое развитие
SWOT-анализ
фактор достаточности ресурсов
фактор жизненного уровня населения
инвестиционный фактор
инновационный фактор
экологический фактор
позиционирование
индекс человеческого развития
валовый региональный продукт
territorial ecoproduct
marketing appeal of territory
sustainable development
SWOT-analysis
factor of resource’s sufficiency
factor of life’s population standard
investment factor
innovative factor
ecological factor
human development index
gross regional product
 
Description Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей.
Предложен теоретико-методический подход к оценке маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей.
Theoretic and methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-10-19T08:31:10Z
2012-10-19T08:31:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 242-256.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
 
Language uk