Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Мельник, Юлія Миколаївна Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
|
Subject |
територіальний екопродукт
маркетингова привабливість території сталий розвиток SWOT-аналіз фактор достатності ресурсів фактор життєвого рівня населення інвестиційний фактор інноваційний фактор екологічний фактор позиціювання індекс людського розвитку валовий регіональний продукт территориальный экопродукт маркетинговая привлекательность территории устойчивое развитие SWOT-анализ фактор достаточности ресурсов фактор жизненного уровня населения инвестиционный фактор инновационный фактор экологический фактор позиционирование индекс человеческого развития валовый региональный продукт territorial ecoproduct marketing appeal of territory sustainable development SWOT-analysis factor of resource’s sufficiency factor of life’s population standard investment factor innovative factor ecological factor human development index gross regional product |
|
Description |
Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей.
Предложен теоретико-методический подход к оценке маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей. Theoretic and methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-10-19T08:31:10Z
2012-10-19T08:31:10Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 242-256.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191 |
|
Language |
uk
|
|