Запис Детальніше

Anglo-American and Ukrainian advertising linguistic and cultural aspects styletvorennya

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Anglo-American and Ukrainian advertising linguistic and cultural aspects styletvorennya
АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКА ТА УКРАЇНСЬКА РЕКЛАМА: ЛІНГВІСТИЧНІ І КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ СТИЛЕТВОРЕННЯ
 
Creator ДУБЕНКО, Олена
 
Subject
UDC 378y4(477) – 009 + 37.017

УДК 378ю4(477) – 009 + 37.017
 
Description  The paper deals with those stylistic peculiarities of British-American and Ukrainian advertisements which are predetermined by certain contrastive characteristics in the morphology of English and Ukrainian languages and also by cultural factors. Among the latter: the specific features of the compared ethnocultural communities, the dominants of their scientific and artistic consciousness, business traditions, social life peculiarities.
 Статтю присвячено стилістичній специфіці англо-американських та укра-їнських рекламних текстів, яка є наслідком морфологічних особливостей англійської та української мов, а також дії певних культурних факторів. Серед останніх помітний вплив на стилістику реклами мають тип культури, до якого належить країна, домінанти наукової та художньої свідомості, актуальні у певному етнокультурному середовищі, тривалість розвитку традицій рекламного бізнесу, соціальні чинники.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor

 
Date 2012-10-19
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/2334
 
Source Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. Збірник наукових праць; № 18 (2009)
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах.; № 18 (2009)
 
Language uk