Anglo-American and Ukrainian advertising linguistic and cultural aspects styletvorennya
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Anglo-American and Ukrainian advertising linguistic and cultural aspects styletvorennya
АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКА ТА УКРАЇНСЬКА РЕКЛАМА: ЛІНГВІСТИЧНІ І КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ СТИЛЕТВОРЕННЯ |
|
Creator |
ДУБЕНКО, Олена
|
|
Subject |
—
UDC 378y4(477) – 009 + 37.017 — УДК 378ю4(477) – 009 + 37.017 |
|
Description |
The paper deals with those stylistic peculiarities of British-American and Ukrainian advertisements which are predetermined by certain contrastive characteristics in the morphology of English and Ukrainian languages and also by cultural factors. Among the latter: the specific features of the compared ethnocultural communities, the dominants of their scientific and artistic consciousness, business traditions, social life peculiarities.
Статтю присвячено стилістичній специфіці англо-американських та укра-їнських рекламних текстів, яка є наслідком морфологічних особливостей англійської та української мов, а також дії певних культурних факторів. Серед останніх помітний вплив на стилістику реклами мають тип культури, до якого належить країна, домінанти наукової та художньої свідомості, актуальні у певному етнокультурному середовищі, тривалість розвитку традицій рекламного бізнесу, соціальні чинники. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2012-10-19
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/2334
|
|
Source |
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. Збірник наукових праць; № 18 (2009)
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах.; № 18 (2009) |
|
Language |
uk
|
|