Запис Детальніше

Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції
Роль маркетинга в повышении конкурентоспособности молококонсервной продукции
A role of marketing is in the increase of competitiveness to the sucklings milk products
 
Creator Гнатенко, О. А.
Гнатенко, Е. A.
Gnatenko, O.
 
Subject маркетинг
маркетинг
marketing
конкурентоспроможність продукції
консервна продукція
конкурентоспособность продукции
молоко
молоко
консервная продукция
competitiveness of products
sucklings products
 
Description Розглянуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації. Запропоновано схему видів маркетингу, яка дозволяє залежно від коливань попиту міняти стратегію поведінки підприємства на ринку та застосовувати той або інший вид маркетингу, що дозволить в тій чи іншій мірі впоратися з проблемою зниження конкурентоспроможності продукції та збільшити обсяги продажів.
Рассмотрена роль маркетинга в повышении конкурентоспособности молококонсервной продукции. Определенно место маркетинга в менеджменте организации. Предложена схема видов маркетинга, которая позволяет в зависимости от колебаний спроса менять стратегию поведения предприятия на рынке и применять тот или другой вид маркетинга, который позволит в той или иной мере справиться с проблемой снижения конкурентоспособности продукции и увеличить объемы продаж.
A marketing role is considered in the increase of competitiveness of sucklings milk products. A marketing place is certain in the management of organization. The chart of kinds is offered to marketing, which allows depending on the vibrations of demand to change strategy of conduct of enterprise at the market and apply the that or other type of marketing which will allow in one or another measure to manage with the problem of decline of competitiveness of products and increase the volumes of sales.
 
Date 2012-02-15T14:55:25Z
2012-02-15T14:55:25Z
2012
 
Identifier Гнатенко, О. А. Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції / О. А. Гнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – № 11. – C. 120-123.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/243
 
Language other