Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів
Sensory imagery in the name of food Сенсорная образность в наименованиях пищевых продуктов |
|
Creator |
Науменко, Н. В.
Науменко, Н. В. Naumenko, N. |
|
Subject |
харчові продукти
найменування сенсорна образність метафорика пищевые продукты наименование сенсорная образность метафорика food name sensory imagery metaphor |
|
Description |
У статті подається аналіз найменувань харчових продуктів, у яких використано сенсорні (чуттєві) образи. Обґрунтовується їхня важливість у створенні торгівельних марок для продуктів нового покоління. Адже за допомогою вдало добраної назви можна захопити й привернути увагу споживача, підкреслити лікувальні та профілактичні властивості харчового продукту.The article gives an analysis of food products’ names that contain the sensory images. There is proved their importance in creation of the brands for the products of the new generation. We assure that a good-created name (or a trade mark) is an efficient way to attract a consumer’s attention, and to emphasize the curative and preventive properties of the new products.
В статье дается анализ наименований пищевых продуктов, в которых использованы сенсорные (чувственные) образы. Обосновывается их важность в создании торговых марок для продуктов нового поколения. Ведь с помощью удачно подобранной названия можно захватить и привлечь внимание потребителя, подчеркнуть лечебные и профилактические свойства пищевого продукта. |
|
Date |
2012-02-27T15:56:28Z
2012-02-27T15:56:28Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Науменко, Н. В. Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів / Н. В. Науменко // Наукові праці НУХТ. - 2007. - № 20. - С. 66-69.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/341 |
|
Language |
uk_UK
|
|