Запис Детальніше

Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів
Sensory imagery in the name of food
Сенсорная образность в наименованиях пищевых продуктов
 
Creator Науменко, Н. В.
Науменко, Н. В.
Naumenko, N.
 
Subject харчові продукти
найменування
сенсорна образність
метафорика
пищевые продукты
наименование
сенсорная образность
метафорика
food
name
sensory imagery
metaphor
 
Description У статті подається аналіз найменувань харчових продуктів, у яких використано сенсорні (чуттєві) образи. Обґрунтовується їхня важливість у створенні торгівельних марок для продуктів нового покоління. Адже за допомогою вдало добраної назви можна захопити й привернути увагу споживача, підкреслити лікувальні та профілактичні властивості харчового продукту.The article gives an analysis of food products’ names that contain the sensory images. There is proved their importance in creation of the brands for the products of the new generation. We assure that a good-created name (or a trade mark) is an efficient way to attract a consumer’s attention, and to emphasize the curative and preventive properties of the new products.
В статье дается анализ наименований пищевых продуктов, в которых использованы сенсорные (чувственные) образы. Обосновывается их важность в создании торговых марок для продуктов нового поколения. Ведь с помощью удачно подобранной названия можно захватить и привлечь внимание потребителя, подчеркнуть лечебные и профилактические свойства пищевого продукта.
 
Date 2012-02-27T15:56:28Z
2012-02-27T15:56:28Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Науменко, Н. В. Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів / Н. В. Науменко // Наукові праці НУХТ. - 2007. - № 20. - С. 66-69.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/341
 
Language uk_UK