Запис Детальніше

Стратегія управління торгівельними марками підприємств

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія управління торгівельними марками підприємств
Management strategy trademarks of companies
Стратегия управления торговыми марками предприятий
 
Creator Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ganuschak-Efimenko, L.
Ганущак-Ефименко, Л. М.
 
Subject маркетинг
управління торговими марками
стратегії
кластери
конкурентна боротьба
маркетинг
управление торговыми марками
стратегии
кластеры
конкурентная борьба
marketing
management of trademarks
strategies
clusters
competition
 
Description В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.
 
Date 2012-09-23T17:10:52Z
2012-09-23T17:10:52Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 104-111.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2885
 
Language uk_UK