Стратегія управління торгівельними марками підприємств
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія управління торгівельними марками підприємств
Management strategy trademarks of companies Стратегия управления торговыми марками предприятий |
|
Creator |
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ganuschak-Efimenko, L. Ганущак-Ефименко, Л. М. |
|
Subject |
маркетинг
управління торговими марками стратегії кластери конкурентна боротьба маркетинг управление торговыми марками стратегии кластеры конкурентная борьба marketing management of trademarks strategies clusters competition |
|
Description |
В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.
|
|
Date |
2012-09-23T17:10:52Z
2012-09-23T17:10:52Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 104-111.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2885 |
|
Language |
uk_UK
|
|