Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці
Освоение стихотворных форм в школьной литературной практике Mastering verse forms in the school literary practice |
|
Creator |
Гуляк, А. Б.
Гуляк, А. Б. Gulyak, A. Науменко, Н. В. Науменко, Н. В. Naumenko, N. |
|
Subject |
середня школа
літературне навчання віршові форми індивідуальний стиль средняя школа литературное обучение стихотворные формы индивидуальный стиль secondary school literary Studies verse forms individual style |
|
Description |
Думати й говорити прямо, безпосередньо віршами – найвищий ступінь майстерності поета. Уміння не просто розповісти про щось (кохання, природу, свободу, гармонію тощо), а й створити перед читачем сенсорно відчутний образ цього «чогось» – найвища сутність поезії. Думать и говорить прямо, непосредственно стихами - высшая степень мастерства поэта. Умение не просто рассказать о чем-то (любовь, природу, свободу, гармонию и т.д.), но и создать перед читателем сенсорно ощутимый образ этого «чего-то» - высшая сущность поэзии. Think and speak directly directly poetry - the highest level of skill of the poet. The ability to not just talk about something (love, nature, freedom, harmony, etc.), but the reader a sensory image of a tangible "something" - the highest essence of poetry. |
|
Date |
2012-09-24T07:32:03Z
2012-09-24T07:32:03Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гуляк, А. Б. Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці / А. Б. Гуляк, Н. В. Науменко. - 2012.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2909 |
|
Language |
uk_UK
|
|