Запис Детальніше

Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці
Освоение стихотворных форм в школьной литературной практике
Mastering verse forms in the school literary practice
 
Creator Гуляк, А. Б.
Гуляк, А. Б.
Gulyak, A.
Науменко, Н. В.
Науменко, Н. В.
Naumenko, N.
 
Subject середня школа
літературне навчання
віршові форми
індивідуальний стиль
средняя школа
литературное обучение
стихотворные формы
индивидуальный стиль
secondary school
literary Studies
verse forms
individual style
 
Description Думати й говорити прямо, безпосередньо віршами – найвищий ступінь майстерності поета. Уміння не просто розповісти про щось (кохання, природу, свободу, гармонію тощо), а й створити перед читачем сенсорно відчутний образ цього «чогось» – найвища сутність поезії.
Думать и говорить прямо, непосредственно стихами - высшая степень мастерства поэта. Умение не просто рассказать о чем-то (любовь, природу, свободу, гармонию и т.д.), но и создать перед читателем сенсорно ощутимый образ этого «чего-то» - высшая сущность поэзии.
Think and speak directly directly poetry - the highest level of skill of the poet. The ability to not just talk about something (love, nature, freedom, harmony, etc.), but the reader a sensory image of a tangible "something" - the highest essence of poetry.
 
Date 2012-09-24T07:32:03Z
2012-09-24T07:32:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гуляк, А. Б. Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці / А. Б. Гуляк, Н. В. Науменко. - 2012.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2909
 
Language uk_UK