Запис Детальніше

INTEGRATION EXTENT OF UKRAINE IN INTERNATIONAL MULTI-LAYER FLIGHT SAFETY CONTROL SYSTEM

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INTEGRATION EXTENT OF UKRAINE IN INTERNATIONAL MULTI-LAYER FLIGHT SAFETY CONTROL SYSTEM
СТЕПЕНЬ ИНТЕГРАЦИИ УКРАИНЫ В МЕЖДУНАРОДНУЮ МНОГОУРОВНЕВУЮ СИСТЕМУ УПРАВЛЕНИЯ БЕЗОПАСНОСТЬЮ ПОЛЕТОВ
СТУПІНЬ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНУ БАГАТОРІВНЕВУ СИСТЕМУ КЕРУВАННЯ БЕЗПЕКОЮ ПОЛЬОТІВ
 
Creator Куклінський, М.В.; Національний авіаційний університет
Холявкіна, Т.В.; Національний авіаційний університет
 
Subject civil aviation; flight safety; Flight Safety Control System; ICAO; State regulation of civil aviation of Ukraine
UDC 656.7.081(477):339.924(045)
безопасность полетов; гражданская авиация; государственное регулирование гражданской авиации Украины; Международная организация гражданской авиации; система управления безопасностью полетов
УДК 656.7.081(477):339.924(045)
безпека польотів; державне регулювання цивільної авіації України; Міжнародна організація цивільної авіації; система керування безпекою польотів; цивільна авіація
УДК 656.7.081(477):339.924(045)
 
Description  Flight Safety is one of the main areas of civil aviation. Orderly approach to flight safety provision, including necessary organizational structures, sphere of responsibility, policy and procedures represents a multi-layer System for Flight Safety Control (SFSC). Ukraine, as aviation country, to a certain extent is already integrated into all the SFSC levels, but the question remains open – how deep this integration is accomplished, and also problems that impede it. By means of analysis for each of the levels, it was shown that more deep integration is made on low levels, but the higher levels did not demonstrate such tendency. The situation can be corrected by more clear and coordinated reforms directed to cooperation with European agencies in the field of flight safety provision.
 Рассмотрена безопасность полетов как одно из основных направлений гражданской авиации. Описан подход к обеспечению безопасности полетов, включающий необходимые организационные структуры, сферы ответственности, политику и процедуры. Проанализирована многоуровневая система управления безопас-ностью полетов. Исследована степень интеграции Украины как авиационного государства во все уровни системы управления безопасностью полетов. Раскрыты проблемы, препятствующие этой интеграции. Показано, что более глубокая интеграция осуществлена на низких уровнях, а исправить такую ситуацию помогут более четкие и скоординированные реформы, направленные на сотрудничество с европейскими агентствами в области обеспечения авиационной безопасности.
 Розглянуто рівні керування цивільною авіацією в міжнародній багаторівневій системі керування безпекою польотів. Проведено аналіз кожного рівня системи і ступінь інтеграції України в них.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-10-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2348
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 52, № 3 (2012); 52-56
Вестник Национального авиационного университета; Том 52, № 3 (2012); 52-56
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 52, № 3 (2012); 52-56
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).