Запис Детальніше

DETERMINATION OF ACC SECTORS CAPACITY BY THE EUROCONTROL METHODOLOGY

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DETERMINATION OF ACC SECTORS CAPACITY BY THE EUROCONTROL METHODOLOGY
ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПРОПУСКНОЙ СПОСОБНОСТИ СЕКТОРОВ РАЙОННОГО ЦЕНТРА ПО МЕТОДОЛОГИИ ЕВРОКОНТРОЛЯ
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОПУСКНОЇ СПРОМОЖНОСТІ СЕКТОРІВ РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ ЄВРОКОНТРОЛЮ
 
Creator Луппо, О.Є.; Національний авіаційний університет
Глушко, О.В.; Національний авіаційний університет
Долматова, Д.М.; Національний авіаційний університет
 
Subject reorganized ATC mathematical simulator; sectors capacity; simulator tools
UDC 656.7.052;656.7.071.13(045)
пропускная способность секторов; тренажерные средства; усовершенствованный математический симулятор
УДК 656.7.052;656.7.071.13(045)
пропускна спроможність секторів; тренажерні засоби; удосконалений математичний симулятор
УДК 656.7.052;656.7.071.13(045)
 
Description  The article deals with the main characteristics and perspectives of Eurocontrol methods for the determination of ACC capacity, was considered the ATC Capacity Analyzer tool (CAPAN), and fast ACC capacity evaluation tool (FACET), was studied the reorganized ATC mathematical simulator (RAMS).
 Рассмотрены характеристики и перспективы внедрения основных методов Евроконтроля по определению пропускной способности секторов районного диспетчерского центра. Проанализирована пропускная способность использования тренажерных средств и быстрый расчет пропускной способности районного диспетчерского центра. Приведены примеры работы усовершенствованного диспетчерского математического симулятора.
 Розглянуто характеристику впровадження методів Євроконтролю з визначення пропускної спроможності секторів районного диспетчерського центру. Проаналізовано пропускну спроможність використання тренажерних засобів та швидкий розрахунок пропускної спроможності районного диспетчерського центру. Наведено приклади застосування удосконаленого диспетчерського математичного симулятора.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-10-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2352
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 52, № 3 (2012); 73-77
Вестник Национального авиационного университета; Том 52, № 3 (2012); 73-77
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 52, № 3 (2012); 73-77
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).