Досвід організації навчання іноземним мовам в інших країнах
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Досвід організації навчання іноземним мовам в інших країнах
Опыт организации учебы иностранным языкам в других странах L’expérience de l’organisation des études des langues étrangères dans les autres pays |
|
Creator |
Бойко, А. Г.
Годованець, Т. Ю. Ільїна, О. В. Бойко, А. Г. Ильина, О. В. Годованец, Т. Ю. Boyko, A. G. Hodovanets, T. Ilina, O. |
|
Subject |
мова
досвід комунікативні навички ділові ігри спілкування соціокультурний контекст язык опыт коммуникативные навыки деловые игры общение социокультурный контекст la langue l’expérience le savoir – faire communicatif les jeux d’affaires la communication le contexte socio – culturel |
|
Description |
Забезпечення відкритості системи освіти, інтеграційні процеси у світовому просторі передбачають поглиблене вивчення іноземних мов. Джерелом вдосконалення навчання є досвід навчання іноземними мовам в країнах Євросоюзу, зокрема в ФРН, у Великобританії, у Франції. Застосування комунікативного методу поряд з лінгвосоціокультурним дозволяє глибоко засвоїти або набути комунікативні навички. Орієнтація на індивідуальний підхід до кожного студента, розвиток комунікативної компетенції, здатності до міжкультурної комунікації іноземними мовами.
Обеспечение открытости системы образования, интеграционные процессы в мировом пространстве предусматривают углубленное изучение иностранных языков. Источником совершенствования является опыт обучения иностранным языкам в странах Евросоюза, в частности в ФРГ, в Великобритании, во Франции. Применение коммуникативного метода рядом с лингвосоциокультурним позволяет глубоко усвоить или приобрести коммуникативные навыки. Ориентация на индивидуальный подход к каждому студенту, развитие коммуникативной компетенции, способности к межкультурной коммуникации иностранным языками. La garantie de l’ouverture du système de l’éducation, les processus d’intégration dans le contexte mondial prévoient les études approfondies des langues étrangères. La source du perfectionnement des études des langues étrangères consiste à apprendre les méthodes d’ètudes dans les pays de l’Union européenne : en France, en Grande Bretagne, en Allemagne. L’utilisation du méthode communicatif, linguosocioculturel, l’orientation sur chaque étudiant individuellement, le développement des compétences communicatives, la communication multiculturelle. |
|
Publisher |
НУХТ
|
|
Date |
2012-09-10T11:38:45Z
2012-09-10T11:38:45Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2456
|
|
Language |
other
|
|