Запис Детальніше

Стратегічний маркетинг у системі стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний маркетинг у системі стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства
 
Creator Михайлова, Наталія Вікторівна
 
Subject стратегічний маркетинг
функції стратегічного маркетингу
стратегічне управління конкурентоспроможністю
 
Description Визначено роль, сутність і функції стратегічного маркетингу в системі стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства.
 
Publisher Полтавський університет споживчої кооперації України
 
Date 2012-10-24T11:31:22Z
2012-10-24T11:31:22Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – № 5 (44). – 2010.- С. 130-134
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/655
 
Language ua