Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції
|
|
Creator |
Рудакова, С.А.
|
|
Subject |
ефективне навчання
эффективное обучение саморегуляція саморегуляция |
|
Description |
Кожний поміркований учитель прагне таким чином спланувати та провести урок, щоб його результативність була якомога вищою. Підвищити ефективність - це значить з меншими витратами сил досягти великих результатів. У визначенні поняття ефективність навчання необхідно виходити з прийнятого в дидактиці розуміння сутності навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-10-25T06:12:49Z
2012-10-25T06:12:49Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рудакова, С.А. Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції [Текст] / С.А. Рудакова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 174-176.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337 |
|
Language |
uk
|
|