Запис Детальніше

Франчайзингові відносини як елемент стратегії розвитку туристичної індустрії України

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Франчайзингові відносини як елемент стратегії розвитку туристичної індустрії України
 
Creator Тарасенко, Г.А.
Поколодна, М.М.
 
Subject Выпуск 70. Серия: Экономические науки
 
Publisher Харківська національна академія міського господарства
 
Date 2006
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/1440/1/424-428_%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Тарасенко, Г.А. и Поколодна, М.М. (2006) Франчайзингові відносини як елемент стратегії розвитку туристичної індустрії України. Научно-технический сборник. Коммунальное хозяйство городов . pp. 424-428.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/1440/