МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМИН ТА КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ЛОГІСТИЧНОЇ ПІДТРИМКИ: ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМИН ТА КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ЛОГІСТИЧНОЇ ПІДТРИМКИ: ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ |
|
Creator |
АКУЛОВА, І.О.
|
|
Subject |
Выпуск 73. Серия: Экономические науки
|
|
Date |
2006-11-15
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/1844/1/%D0%86.%D0%9E.%D0%90%D0%9A%D0%A3%D0%9B%D0%9E%D0%92%D0%90.pdf
АКУЛОВА, І.О. (2006) МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМИН ТА КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ЛОГІСТИЧНОЇ ПІДТРИМКИ: ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ. Коммунальное хозяйство городов (73). pp. 296-303. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/1844/
|
|