Основи формування структури виробництва автосервісних підприємств на основі сегментації ринку послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основи формування структури виробництва автосервісних підприємств на основі сегментації ринку послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів
|
|
Creator |
Субочев, О.І.
|
|
Subject |
Выпуск 42. Серия: Технические науки
|
|
Publisher |
К.: Техніка
|
|
Date |
2002-07-24
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/3730/1/139-143_%D0%A1%D1%83%D0%B1%D0%BE%D1%87%D0%B5%D0%B2.pdf
Субочев, О.І. (2002) Основи формування структури виробництва автосервісних підприємств на основі сегментації ринку послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Коммунальное хозяйство городов (42). pp. 139-143. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/3730/
|
|