Запис Детальніше

Основи формування структури виробництва автосервісних підприємств на основі сегментації ринку послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи формування структури виробництва автосервісних підприємств на основі сегментації ринку послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів
 
Creator Субочев, О.І.
 
Subject Выпуск 42. Серия: Технические науки
 
Publisher К.: Техніка
 
Date 2002-07-24
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/3730/1/139-143_%D0%A1%D1%83%D0%B1%D0%BE%D1%87%D0%B5%D0%B2.pdf
Субочев, О.І. (2002) Основи формування структури виробництва автосервісних підприємств на основі сегментації ринку послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Коммунальное хозяйство городов (42). pp. 139-143.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/3730/