Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни „Маркетинг” для студентів 3 курсу денної та заочної форми навчання за напрямом підготовки 6.030504 – Економіка підприємства, 6.030509 – Облік і аудит, спеціальність 6.050100 – «Економіка підприємств»

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни „Маркетинг” для студентів 3 курсу денної та заочної форми навчання за напрямом підготовки 6.030504 – Економіка підприємства, 6.030509 – Облік і аудит, спеціальність 6.050100 – «Економіка підприємств»
 
Creator Молодченко-Серебрякова , Т.Г.
Мущинська, Н.Ю.
 
Subject План 2009
 
Date 2008-12-17
 
Type Учебный материал
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/7203/2/%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%87%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0.doc
Молодченко-Серебрякова , Т.Г. и Мущинська, Н.Ю. (2008) Робоча програма навчальної дисципліни „Маркетинг” для студентів 3 курсу денної та заочної форми навчання за напрямом підготовки 6.030504 – Економіка підприємства, 6.030509 – Облік і аудит, спеціальність 6.050100 – «Економіка підприємств». [Учебный материал] (Неопубликован)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/7203/