Запис Детальніше

Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”).

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”).
 
Creator Бурмака, Т.М.
 
Subject Основы менеджмента и маркетинга
 
Date 2009
 
Type Учебный материал
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/13370/1/25.09_%D0%9F_%D0%A0%D0%9F_%D0%9E%D0%9C%D0%9C_2_%D0%A5%D0%94%D0%90%D0%9C%D0%93.pdf
Бурмака, Т.М. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”). [Учебный материал]
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/13370/