Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”).
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”).
|
|
Creator |
Бурмака, Т.М.
|
|
Subject |
Основы менеджмента и маркетинга
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Учебный материал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/13370/1/25.09_%D0%9F_%D0%A0%D0%9F_%D0%9E%D0%9C%D0%9C_2_%D0%A5%D0%94%D0%90%D0%9C%D0%93.pdf
Бурмака, Т.М. (2009) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку.» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – “Теплогазопостачання і вентиляція”). [Учебный материал] |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/13370/
|
|