ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм"
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм"
|
|
Creator |
Оболенцева, Л.В.
|
|
Subject |
План 2010
|
|
Description |
Програма і робоча програма навчальної дисципліни “Основи маркетингу” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". Укл.: доц., к.е.н. Л.В. Оболенцева. – Харків: ХНАМГ, 2010.
|
|
Date |
2009-12
|
|
Type |
Учебный материал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/14327/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B7_%E2%84%96_19.doc
Оболенцева, Л.В. (2009) ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". [Учебный материал] (Принят к публикации) |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/14327/
|
|