Запис Детальніше

ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм"

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм"
 
Creator Оболенцева, Л.В.
 
Subject План 2010
 
Description Програма і робоча програма навчальної дисципліни “Основи маркетингу” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". Укл.: доц., к.е.н. Л.В. Оболенцева. – Харків: ХНАМГ, 2010.
 
Date 2009-12
 
Type Учебный материал
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/14327/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B7_%E2%84%96_19.doc
Оболенцева, Л.В. (2009) ПРОГРАМА ТА РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни “ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ” для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 - "Туризм". [Учебный материал] (Принят к публикации)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/14327/