Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку»
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку»
|
|
Creator |
Богдан, Н.М.
|
|
Subject |
План 2010
|
|
Description |
(для студентів 5 курсу заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 – «Будівництво», спеціальності 7.092108 – «Теплогазопостачання і вентиляція»)
|
|
Date |
2009-12-29
|
|
Type |
Учебный материал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/15368/1/%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%BB_%D0%A0%D0%9D%D0%9F_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%83_%D1%96_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%83_%D0%A2%D0%93%D0%92_%D0%9C2.doc
Богдан, Н.М. (2009) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку». [Учебный материал] (Неопубликован) |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/15368/
|
|