Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи маркетингу» (для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.020107 - «Туризм»).
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи маркетингу» (для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.020107 - «Туризм»).
|
|
Creator |
Оболенцева, Л.В.
|
|
Subject |
Основы маркетинга
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Учебный материал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/18181/1/%D0%9F%D1%96%D0%A0%D0%9F_%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%83.pdf
Оболенцева, Л.В. (2010) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи маркетингу» (для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.020107 - «Туризм»). [Учебный материал] |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/18181/
|
|